Dagen efter

Jag har hamnat i Konsertkoma...

Är så himla trött efter igår. Orkade knappt ta mej upp ur sängen i morse. Men upp tog jag mej och frukost åt jag. Men jag har tagit "ledigt" fram tills lunch idag för att landa och att ladda om för att sen dra igång igen.

Konserten igår gick jättebra! De som var och tittade tyckte det var jättebra! :) Jag blir så glad... *ler*
Fast konserten kunde ju ha börjat bättre... Jag hade precis hälsat alla välkomna och konstaterat att till min överraskning så fanns rättvisegruppen på plats med fikaförsäljning, bland annat päronkaka. När jag sen skulle fortsätta... ja då gick proppen så hela rummet blev svart. Men det ordnade sej. När man har en Robert och en Joel som kan ordna det mesta så går det bra iaf. Efter fem minuter så fick vi igång allt.
Men som sagt, efter det så gick det jättebra. Folk blev verkligen berörda! Några blev till och med så berörda så att de började gråta. Då har man verkligen lyckats förmedla sina känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0