Konsert dags

Idag smäller det!
18.30 i Arken

Det ska bli så kul :)
De flesta som har pratat med mej inför allt tror att det kommer bli bra.
Syrran var med på vår genomkörare igår och gav kommentarer på det vi gjorde. Och hon tyckte att det var jättebra. Lite rysningar lyckades jag till och med åstakomma *stolt*

Men jag är iaf nervös...

Igår var jag jättenervös men just nu så känner jag mej lugnare. när det börjar bli dags så kommer jag vara skitnervös för det vet jag att jag blir... :S

Men det hör till tycker jag :D


Sara ska åka hem ikväll efter konserten med. Kommer sakna henne!

Vi hade ett jätteroligt samtal igår när jag satt och funderade på vad jag skulle säga emellan dikterna och låtarna. Kärlek blev ju temat efter ett tag. Vi pratade om det man saknar med att inte ha någon. Blickarna, tyckte jag. Och då säger syrran: Kyssarna i nacken...

Och sen var det kört... :)

Tänk att ha någon som lägger armarna om en och ger en en kyss i nacken.... mmmmm..... :)

Efter det så kollade vi på Casanova innan vi gick och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0