På tisdag....

Ja, fort går det kan jag säga. Det är redan tisdag.

Helgen kom och gick. Men det var trevligt. Speciellt trevligt var det när alla andra började droppa in på skolan. Så skönt att allt är igång igen nu.

Hade lektion med Solveig igår. Hon är så himla duktig! Vi arrade tillsammans upp en låt som kommer bli så jäkla bra. Tanken är att hon ska få en liten redovisning på det vi gjort på en morgonsamling. Ska boka det datumet snart tänkte jag.

Idag så kommer mitt fokus att ligga på min konsert den 7:e. Har en heldel som måste fixas. Sen måste jag repa med mina fina musiker också. Men det ska vi göra i helgen.

På tal om i helgen, på fredag kommer syrran :)
Ska bli så kul att få tid att umgås med henne. Det blev ju itne så mycket under lovet tyvärr. Hon typ kom, gick på kalas och åkte hem sen :(
Men nu kan vi leka jättamycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0