"pedagogiska korven"

Idag har jag repat i 2½ timme *pust*
Jag var lite trött efteråt. VAknade jätte tidigt också, 7 närmare bestämt då min kropp tyckte att nu har du sovit klart... jätte kul.

Syrran kom ju hit igår :)
Det är så kul att ha henne här igen. På påsk så hann vi knappt umgås... :(
Men nu blir det en hel helg tillsammans, och nån dag till :)
Igår när vi kommit hem från avesta så drog flummande igång på fullt allvar direkt. Vi disskuterade bland annat att killar ibland inte tänker med huvudet utan ibland med det andra huvudet... Då kläcker syrran "den pedagogiska korven" och sen var det kört. Det var något uttryck dom använder sej av i Linköping tydligen... :S :D

Hon har sagt massa annat kul också men såklart så kommer jag inte ihåg det nu...

På kvällen så tittade vi på filmen "Min granne Totoro". En jättesöt anime :)


Sen får jag ju inte glömma att berätta att jag ska ha konsert på måndag. Det ska bli så jäkla roligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0