Trött trött trött...

Jag är helt slut!

Konserten i måndags tog verkligen all min energi. Igår så la jag mej på sängen efter fikat för att läsa lite. Men vid 11 så somnade jag och sov till 15... inte så bra... men det var skönt :)

Idag så kommer det att gå i ett. Har ensembleledning nu, sen körledning, pianolektion och köravista. Ska försöka slingra mej ur ensembleledningen för jag behöver ordna med noter och sådant till schlagern på skolan och lämna in det idag...
Sen på min pianolektion så kommer det en snubbe ifrån Västerås stift för att kolla vad vi gör. Det är ju stiftet som betalar lektionerna med Maria så jag kan förstå att de vill se vart deras pengar går... men det är lite nervöst att ha nån som tittar på en.... :S

La över filmen från min konsert på datorn i morse. Tänkte jag skulle bränna ut en kopia och skicka till mor och far på posten så får de sej en trevlig överraskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0