Arvika

Var in till stora metropolen Arvika med syster yster (som för övrigt blir 20 idag) och min ömma moder.
Hade två saker jag skulle införskaffa och båda fanns :D

Det första inköpet var ett fodral till min dator. Eftersom jag köpte en svart dator så blev färgen på fodralet rosa. Lite färg måste man ha här i livet.

Mitt andra inköp behöver en liten historia. I november var jag i Göteborg för att göra reklam för Volontäråret på Svenska Mässan. Jag hade även tackat ja till att åka till Trollhättan och göra det samma. Så tidigt på lördagmorgon åkte jag och Fredrik (en annan volontär) till Trollhättan. Fredrik är väldigt filmintresserad så vi pratade väldigt mycket film. Bra filmer, dåliga filmer och speciellt filmer man måste se. Det finns ju en bok på ämnet, 1001 filmer du måste se innan du dör. Detta var inledningen till mitt inköp, jag har nämligen köpt boken och mitt mål är att se alla filmerna. Jag och syster räknade ut att om jag såg en film om dagen så skulle det ta drygt tre år. Så jag har lite jobb framför mej ;)
För er som är intresserade av att följa min väg genom filmens värld så har jag en blogg speciellt för det. Sätt vara ett snedstreck bakom adressen uppe i adressfältet och skriv film. Ganska enkelt va ;)
Eller helt enkelt aniviel.blogg.se/film.

Som sagt så fyller syster yster 20 år idag, så eftermiddagen kommer spenderas ätandes Tacogratäng och kladdkaka :D
Usch, det blir ordentliga motionspass efter jul och nyår för att komma ifrom igen, om jag någonsin har varit i form... jaja... :)

Lots of Love!
                      // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0