Hem ljuva hem

Ja då var man hemma i skogen igen då. Och som vanligt så är jag uttråkad efter ett dygn ;)
Men jag överlever nog. Det är ju ganska skönt att bara ta det lugnt och inte göra nånting. Snart drar ju julkarusellen igång så jag behöver nog alla krafter jag kan få.

Jag och syrran tittade på Hairspray tidigare idag. Jag tycker den är så mysig den filmen. Det känns så skönt att den tjejen som är kraftig och kanske inte så attraktiv får den snygga hunken i slutet, det ger även mej ltie hopp om livet :)

Sara och jag tog oxå en promenad tidigare idag där vi gjorde upp planer för livet. När vi är runt 50 ska vi starta en kursgård och ha massor av djur och grejer. Får se hur det går med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0