Jul - IKA (innan Kalle Anka)

Ja då var det julafton!

Samma som förra året Miss Sophie, Samma som alla år James ;)

På förmiddagen åkte vi och hälsade på farmor och gav henne julklapparna. Sen åkte vi faktiskt förbi min fasters nya hus. Hela familjen får nu plats och inte ett spår av mögel. Det var ett väldigt fint hus.

Nu är vi strax påväg till mormor och morfar för det riktiga julfirandet :)'
Med Kalle Anka, julmat och julklappar.
Och precis som alla tidigare år så köpte pappa julklapp till mamma nu i förmiddags då han och systeryster var in till stan. Han är väldigt söt ibland min far ;) Sen fick jag slå in julklapparna

Nej, nu är det bäst att jag skriver färdigt innan dom åker utan mej.

Puss och kram på er alla!
Och GOD JUL!

                                 // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0