Kärlek utan lök

Sitter just nu på bussen hem till de värmländska skogarna. Ska bli så skönt att komma hem och träffa alla. Ska blir speciellt mysigt att pussa på min fyrbenta älskling med yvig svans ;)

Kanske ska förklara rubriken på mitt inlägg.

Jag köpte pizza igår, orkade inte laga mat. Jag var väldigt trött och seg igår. Det är väl influensan som fortfarande sitter i kan jag tänka mej. I alla fall.
Gick ner till Leons och tittade på menyn... hm... det var inget jag riktigt kände för så jag sa, kan jag få en pizza med oxfilé, tomater och beairnasesås, och den kombinationen har en speciell historia den med.
När jag gick på Sjövik så blev det ju att man åkte in till Avesta för att köpa pizza emellanåt, och vi hade ju en favoritpizzeria, pizzahuset hette den om jag inte missminner mej.
Den pizzan jag beställde oftast var just Amore, fast utan lök för det gillar jag inte... och gissa vad som var på den pizzan? Jo, oxfilé, tomater och beairnaisesås (Om man tar bort löken). Och amore betyder ju kärlek så det ble v helt enkelt Kärlek utan lök.
Så igår kväll hade jag en liten tripp down memorylane när jag åt min Kärlek utan lök.

Alltså, jag måste bara få dela med mej av dagens citat.
Satt precis och pratade med min syster på msn och hon förfasades över att pappa velat ta med henne på McDonalds. hennes kommentar till detta var:

McDonalds! McDonalds!!! Det är ju Auschwitz för kor!!!

Snacka om att jag hade svårt att inte asgarva här i bussen... *skrattar*


Ja så kan det vara om man har en underhållande syster ;)

Nej nu ska jag fortsätta sova tror jag. Det är lättaste sättet att inte tänka på att man är hungrig... glömde färdkost... *suck*

Men jag överlever till Karlstad.

Ha det fint alla glada och God Jul på er om jag inte skriver något innan dess.


Puss // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0