Late night

Jag och syrran låg på min säng igår och samtalade om livet och kärleken.
Det var så trevligt. Vi pratade om allt. Bland annat tiden som vi hade i Karlstad. Det var väldigt underhållande, iaf att se tillbaka på.
Vi kom oxå in på pojkar och dumpningar *skrattaR*
Vi har väl varit mer eller mindre diskreta ibland.
Och något som vi aldrig kommer glöma är min 19årsfest... *haha* Det finns en stor fet rosa elefant i den här lägenheten!
Alla smusslade och tasslade överallt. Alla hade problem som skulle redas ut och ja... det var minnes värt. På tal om min 19årsdag, jag fick en väldigt fin ljusstake då, den måste jag leta upp...hm...undra vart jag kan ha den... *tänker*
Får gå på jakt sen, den är så speciell faktiskt.

Idag så blir det mest lugnt. Mor är inne och jobbar, syrran ligger sjuk och far härjar runt... Själv ska jag inte göra nått. Kanske lägga lite pussel... det är trevligt, och leta upp ljusstaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0