Sjuk

I måndags så blev jag sjuk, och jag har legat på min soffa hela veckan... Det har varit jättetråkigt! Men nu börjar jag känna mej lite piggare. Jag hoppas bara att jag inte inbillar mej...



Åh, jag fick ett meddelande från Yster förut där hon sa att Emil Jensen var på tv :D
Så vi satt i varsin stad och varsit land och tittade och lyssnade på Emil Jensen. Han är så fantastiskt bra den killen!
Han spelade "Hör dåligt och fattar trögt" och den låten säger så himla mycket om livet. Man vågar inte tro att någon skulle kunna vara kär i en. Hm, jag tror det blir lite Jensen i cdspelaren sen när jag vänder åter till min soffa :)


Nu på lördag så ska jag äntligen åka hem till skogen! Jag saknar alla jättemycket!
Det har ju hänt massor nu när jag inte har varit hemma. Cicci och Peter har byggt hus och flyttat in, Tirba gick ju bort :( också och det är ju inte så kul. Men jag får pussa mer på Trulsa. Sen har jag ju inte sett farmor sen i somras för jag hann inte det när jag var hemma så att få se henne ska bli skönt. Att får krama om henne ordentligt, det ser jag framemot :)
Sen har Anna-Märta fått en son också. Jag är så glad för hennes skull, och för hennes man. Jag väntar med spänning på att få se bilder på deras lilla sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0