Tyko Jonsson höll på att kvävas av julilska!

Ungefär som jag. Ibland blir jag bara så förbannad på folk!

Usch... har börjat tröttna ordentligt på att vara hemma i skogen. Men nu är det bara att stå ut. Det värsta med att ha för mycket tid är att jag ligger och tänker på massa saker som jag egentligen inte borde tänka på och det gör med bara deprimerad.
Just för tillfället ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Det finns inte så mycket annat att göra. Och när jag kommer på något så är det alltid någon som säger, Nej det kan vi inte göra... Vad f*n ska vi göra istället då hade du tänkt dej??? VA?!?!?
Usch, det här är nog sista julen jag är hemma hela ledigheten. Jag pallar inte...

Nu gruffar jag ordentligt... jag får gå¨och titta på en bra film eller nått. På tal om bra film. Mamma och jag var i Karlstad och såg Australia på bio. Den var väldigt bra. Definitivt sevärd lät betyget ;)

Nej nu får jag ta mej i kragen. Katta står och skriker nånstans av någon anledning så jag får väl gå och se vad hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0