Usch fy och blä!

Den här nyårsaftonen är inte så rolig.
Jag har lite små migrän och min lilla älskling är utomhus någonstans. Jag bara väntar på att dom ska börja skjuta dom jävla raketerna. Stackars Trulsa. Stackars alla djur. Jag fattar verkligen inte!!!

Men jaja, mor, far och jag åt nyårssupé förut bestående av fläskfilé, klyftpotatis, bearnaisesås, cider/vin och baugetter. Det var trevligt, och gott. Jag lyckades med världens konststycke när jag nästan välte ut mitt vinglas med cider i. En liten skvätt hamnade på en filébit som låg kvar och några korvar som pappa stekte för det var lite för lite filé. Så när pappa tog en korv sa han något om en konstig smak på korven *skrattar* ;)

Nej nu blir det tvn och sen får vi se när jag gåc och lägger mej. Jag är nog uppe längre än 9 iaf *pik till den som vet vad jag menar*

Gott nytt på er alla!

Pussar och kramar // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0