Vill inte!!!

Just nu har jag en massiv motivationsdipp.... vill ingenting och orkar ingenting... *suck*

Och sen har jag stor lust att lägga ner GI-ätandet. Jag är så trött på att ständigt äta grönsaker, behöva laga mat, diska, äta och behöva hålla emot när hela jag bara vill äta det söta som ligger framför mej. Att jobba i kyrkan är piss när man ska försöka gå ner i vikt! 

Så jag får se hur jag gör. Jag ska ta mej en promenad ikväll och så ska jag försöka klara av morgondagen med, för då har jag hållit på i en vecka. Sen får vi se om jag ger upp maten eller ej. Promenerandet kommer jag ha kvar men jag pallar inte! *suck* 

Jag blir så besviken på mej själv på ett sätt. Men det är riktigt jobbigt nu. Hade avslutning med miniorerna och där var det ju massa godis... det var inte lätt. Jag klarade det visserligen, men ändå. Jag vill oxå ha!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jenny, ja hejar på dig! Detta klarar du! Kram

2008-12-03 @ 15:22:55
URL: http://ronjastahre.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0