Söndag *gäsp*

Gick upp ganska tidigt i morse, runt 8:a snåret. Hade bestämt mej att jag i dag skulle göra körschema för min konsert och kolla hur långtid det skulle ta. Under frukosten så satt jag med en sisådär 20 post-it lappar och knepade och knåpade tills jag fick ihop det.
När jag sen gick till kapellet för att kolla hur lång tid allt skulle ta så var det så skönt ute :)
Visserligen så var det väldigt mycket dimma ute, men det var så skön luft och massa fåglar överallt. Helt fantastiskt. Iaf så kommer min konsert att ta cirka 50 minuter utan prator.... :S Kanske lite väl... får se om jag kan knapra in någonstans annars så får det bli en lång konsert men massa ballader och mysiga låtar. Snacka om att folk kommer somna *skrattar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0