*suck*

Ja, den här dagen kunde ju ha varit roligare. Det enda produktiva som hänt är att jag har pratat med Elias, ringt skolan och sökt ett sommarjobb.
Annars har tvn varit min vän i nöden.

Jag har dom senaste veckorna njutit av att må bra och inte vara irriterad, allt tack vare Pia :)
Men nu så har någonting gjort så att jag har blivit irriterad igen. Försöker verkligen häva känslorna men ibland är det inte så lätt. När man bara vill be folk att dra dit pepparn växer och lämna mej ifred så är det inte så lätt att vara glad. Och ibland så tänker jag mej verkligen för innan jag säger något och tänker "Nu ska jag säga det här glatt och inte vara arg". Men hur motiverande är det att tänka så när man ändå bara får skit tillbaka? Jag kan förändra mej hur mycket som helst men i slutändan så spelar det ingen roll, för dom som jag irriterar mej på gör fortfarande samma saker.

Funderar på att åka hem redan i morgon. Får se hur jag gör. När jag ringde skolan så fick jag reda på att jag har ett avi som ligger och väntar på mej. Undrar om det kanske äntligen är min Diktbok som har trillat ner på en hylla hos posten :) Det ska bli så kul att få se den, är så nyfiken på hur den blev.
Sen kanske jag ska tatuera mej igen. Får se. Viljan finns men ekonomin tillåter det inte riktigt. Sen måste jag ju få den uppritad också innan jag sätter den på kroppen. Jag är sånn att jag vill gärna ha bilden ett tag och vänja mej vid tanken lite. Se om jag gillar den. Men det ska nog inte vara omöjligt att det sker inom en snar framtid *ler stort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0