Big girls you are beautiful

Den här dagen har varit väldigt rolig :)

 

Sitter och utforskar chilirec, en ny hemsida som jag har blivit tipsad om där man kan lyssna på musik gratis. Ganska kul :)
Just nu låter Mika i mina örsnäckor.

 

Sen har jag skrattat ganska mycket åt min handledare som just nu försöker trycka upp massa foldrar om Dop, Konfirmation, Vigsel och Begravningar. Jag kan ju säga att det inte så så där jättebra för henne stackarn. Men det var ganska roligt när Sören anklagade henne för att vara en arbetsmiljörisk, med glimten i ögat förstås ;) För en av hennes foldrar, så klart den om Begravning, låg på golvet och Sören halkade till på den. Ja i Tidaholm har vi kul vill jag lova :D

 

Sen blir den ju bara bättre av att man lyssnar på bra musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0