Efter tredje dagen...

...så är jag fortfarande GI ätare :)

 

Jag är så fantastiskt stolt över mej själv! I vanliga fall så skulle jag ha lagt ner allt var nyttigt heter. Så att jag har klarat tre dagar är helt fantastiskt. Sen har det ju inte varit lätt. I onsdags så var det ju torgcafé, som jag redna har skrivit om, och igår kväll var det pysselkväll med personalen. Och det skulle ätas massor! Så jag tog min promenad då men så klart så kom jag tillbaka lagom till efterrätten... Men jag var ståndaktig ;)

 

Idag har jag faktiskt städat hela dagen och adventspyntat. Folk i allmänhet tycker nog att jag är väldigt konstig. På Sjöviks FHSK var det en stor grej första året när jag pyntade min adventsgran. Den ser precis ut som en julgran, med paket och kulor och hela köret, så ja... jag är inte riktigt som alla andra :)

Jag har även införskaffat mej en adventsstjärna. Jag har ju två fönster nu och det ena sitter precis i höjd med taket utanför så där kan man ju inte ha en adventsljusstake, den syns ju inte. Så jag sprang runt på förmiddagen och hittade en vit, fin sak på Ica. 

Jag upptäckte en rolig sak när jag skulle lägga in min middag på hemsidan där jag kollar att jag äter bra. Den finns nämligen en kollumn som heter aktiviteter så jag tänkte för skojs skull kolla om städning fanns med, och det gjorde det! Jag uppskattade att jag städat ungefär 2-3 timmar, jag tar ju lite små pauser ibland, och la in det. Lite humor är det ändå :D

 

Imorgon ska jag försöka ta det lite lugnt. Jag tänkte bara köpa morfars julklapp och två julstjärnor. Sen blir det nog soffan och en bok skulle jag tro, men man vet aldrig vad som händer...

 

Puss på er!

                         Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0