Funderingar om livet

Har precis avslutat min arbetsdag. Det har varit fullt upp på eftermiddagen kan jag säga... Men det är skönt att ha saker att göra tycker jag :)

Jag har funderat över kärlek, närhet och barn ganska mycket på senaste tiden. Jag saknar verkligen att ha någon. Och den senaste tiden känns det som om jag har lagt pojke efter pojke på hyllan och insett att det inte är någon idé. Och nu börjar det bli lite tomt på potenciella killar, så hm... det är lite deprimerande. Men åandra sidan så känner jag ibland att jag är så inställd på att hitta någon att ha ett förhållande med så att jag missar massa vänner. Och det är ju absolut inte bra! 
Hm.
Jag är tyvärr en ganska komplicerad människa. På ett sätt är jag väldigt lätt att läsa. Jag är väldigt dålig på att dölja hur jag mår och sånt. Men jag är komplicerad att har att göra med på det sättet att jag kan vara svår att hantera ibland. Jag är allmänt konstig bara. Därför är det så skönt att ibland umgås med folk som vet hur dom ska hantera mej, som Sara och Karin. Det är så skönt, för jag behöver inte tänka så mycket på hur jag är :)

Nu i helgen som var så besökte jag ju Göteborg och det var så skönt att få överdosera på umgänge. Det behövs när man bor ute i en "håla" ;)

Men nu ska jag nog bege mej till sängen och sova. Börjar visserligen 9 i morgon men jag behöver sömn. Det ska bli skönt att vara ledig fredag-lördag. Då ska jag bara ta det lugnt. Fast Elin är i Tidaholm på lördan har jag för mej. Så jag ska nog ta en fika med henne eller nått i den stilen.

Until tomorrow // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0