Helg i Göteborg

Alltså, ibland har man det bara för bra :)

I helgen så har jag varit med på Framtidsmässan på Svenska Mässan i Göteborg, och samtidigt passat på att umgås med de andra volontärerna som av olika anledningar befann sej i Götet. Har haft det så fantastiskt bra.
I fredags var jag, Emelie, Peter, Tine, Claudia, Frida och Elin på Liseberg och gick på Julmarknaden. Det var såå mysigt och juligt :) Så nu dröjer det nog inte länge innan julen kommer till min lägenhet skulle jag tro ;)

Lördag så åkte jag och Fredrik på ConDios-mässan i Trollhättan. Det var väldigt roligt. Vi pratade massor och fick också se en helt fantastisk föreläsning från Mikael Andersson. Han föddes utan armar och ben. Han var verkligen en helt fantastisk människa :)
På kvällen när jag kom tillbaka till Göteborg så var det häng hos Kajsa och Peter. Vi lekte bland annat fyra i en soffa. Den var inte igår kan jag säga :D

På söndan så mötte jag upp med Gabriel i Brunnsparken. Vi gick och köpte frukost och begav oss sen ut till Kerstin. Det var så skönt att bara sitta och umgås. Jag kan säga att det inte har varit någon lugn helg... Men det har varit värt det :)

Så nu är jag tillbaka i Tidaholm och ska börja jobba igen. Jag ska göra iordning massa kuvert och pilla med lite andra saker, så dagen lär gå ganska fort. Sen har jag mina miniorer i eftermiddag. Det ser jag fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0