Kuddkrig

Den här dagen har varit väldigt underhållande. Eller eftermiddagen iaf ;)
Hade bibelstudieträff, det var mindre roligt för jag fick inte en syl i vädret. Snacka om att jag var arg när jag gick därifrån. Men efteråt så hade jag mina juniorer, och då blev det bättre :D
Vi grillade korv i öppna spisen och jag och den andra hjälpledaren skojtjafsade lite grann. Så jag var på strålande humör. Sen gick jag till kyrkan och spelade på "En liten bit av himlen", en lovsångsandakt som vi har ibland. Efter det så var det ungdomsgrupp och det var jättetrevligt. Vi fick berätta lite om våra hemförhållanden. Mamma pappa syskon osv.
Och efteråt så utbröt ett stort kuddkrig!

Jag kan lugnt säga att det inte var igår som jag hade kuddkrig. Men ÅH vad kul det var! :)

På torsdag så åker jag till Göteborg för att vara med på Svenska Mässan under torsdag och fredag. SKa bli väldigt roligt. Och jag har även fått reda på att det kommer lite volontärer från Lunds stift och det ska bli så roligt att träffa dom. Har ju inte sett dom sen kursen.
Så jag ser verkligen fram emot helgen. Hoppas bara att det blir bra :)

Puss på er!

                       // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0