Lördag

Idag så känner jag mej ganska uttråkad. Jag kämpar på med mitt GI ätande och på förmiddan så gick jag till Återbruket. Återbruket är en second hand här i Tidaholm. Så jag fick med mej två krukor och tre juldukar... Sen fixade jag två julstjärnor oxå så nu är allt klart. 

 

Jag ska bege mej ut en sväng sen och fixa lite mer. Måste handla mat med. Och sen blir det ju skidor ikväll, alpint :)

Så jag kommer nog ligga på soffan hela kvällen :) Men det får jag unna mej nu när jag härjade hela dagen igår.

 

Har börjat längta hem lite oxå. Har bestämt mej för att skicka julkort till folket där hemma. Jag kan tänka mej att farmor blir väldigt glad om jag visar att jag tänker på henne. Hon är så söt ibland min farmor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0