Nytt liv!

Nu är det andra dagen på mitt nya liv!

 

Igår började jag min GI-diet. Nu jävlar i havet ska jag klara det! Alla andra gånger jag har försökt gå ner i vikt så har jag misslyckats. Men nu känner jag med mer peppad och jag tror jag kommer klara det! :)

Det var ju ganska roligt igår när jag började. Frestelser möter man ju på hela tiden, någon som kanske vill bjuda på ett tuggummi, en macka eller en kaka. Igår så var det Torgcafé i Kyrkans hus och vem brukar vara med och hjälpa till där? Jo jag :)

Så jag gick runt bland kakor och mackor och ville inget hellre än att äta allt... Men jag klarade det! Jag känner mej verkligen beslutsam. Det är helt annorlunda nu känner jag. En beslutsamhet finns i mej som jag aldrig har haft tidigare. 

Nu ska jag väl inte dra upp mina förväntningar för mycket. Men två veckor känner jag att jag kommer klara iaf. Sen får vi se om jag går vidare, vilket vore bra för mej tror jag.

 

Men håll tummarna för mej! :D

                                                           // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0