Tillbaka till Tidaholm - Snart är det jul

Nu är jag äntligen tillbaka i Tidaholm. Och jag har äntligen tagit tag i min lägehet så nu är den nystädad och fin! Så om det är någon som vill hälsa på så passa på nu, man vet aldrig hur länge det varar :S

Jag har ju spenderat några dagar hemma nu. Det var väldigt konstigt. Tyckte jag såg Tirba överallt. Saknade henne verkligen. Och Trulsa var ganska konstig, mer än vanligt. Men det är ju inte så konstigt.

Det var synd att jag var tvungen att åka tillbaka redan igår. Jag pratade i telefon med farmor och det hade varit så roligt att träffa henne. Och idag så flyttar min faster med familj in i sitt nya hus, det hade varit spännande att vara med på också. Sen har mormor och morfar bröllopsdag i morgon som de firade igår. Usch. Men jaja... det är inte långt till jul ;)

Blev så förvånad när jag kom hem på onsdagkvällen för det låg snö på backen! Nästan så att jag började få julkänslor, men julskivorna har inte kommit fram än...men det dröjer nog inte länge nu... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0