Ahhh... jag blir så förbannad!

Ja... *suck*

Jag är fortfarande väldigt förbannat arg. Jag hatar verkligen att vara så här arg men hur jag än försöker komma över det så går det inte!

Det gick ju skit igår då när jag blev tvingad att sjunga. Jätteroligt, inte. Och det la sej som en dimma runt mej hela dan. Jag bara utsöndrade ilska.
Framåt eftermiddagen blev det bättre. Det var någon gubbe här och kåserade och berättade historier för våra pensionärer, så då fick jag skratta lite. Sen hade jag juniorerna, och jag blir alltid glad när jag har mina barngrupper. Dom är ju det bästa som finns. Barn är så lätta att ha och göra med, verkligen!
Men efter det så fick jag huvudvärk när jag skulle ha ungdomsgruppen. Det var ju ingen höjdare, men jag överlevde det med.

Det som irriterar mej så ofantligt idag är det faktum att jag har fått beröm för det jag gjorde igår. Att det var bra att jag ställde upp och att det var bra att jag försökte, det kan jag gå med på. Men att jag får beröm för att jag sjöng bra, då kan dom slänga sej i väggen. jag blir så fruktansvärt arg att människor säger så till mej.
När jag ska beskriva ett bra uppträdande innefattar det INTE orden: kan inte texten, kan inte melodin. Om jag hade lyssnat på mej själv hade jag funderat över vad det var för mähä som sjöng...
Och då vill man inte höra att det var bra.

Just nu saknar jag Sjövik, för där hade folk iaf nog med vett i huvudet att inte beröma någon när dom gjorde något katastrofalt!

Jag vill verkligen inte höra att det var bra när jag vet att det inte var det!
Men få folk att förstå det om du kan...

En kommentar har ju varit att jag inte ska ha så höga krav på mej själv. MEN HALLÅ!!! Ska jag sjunga något så vill jagt ju kunna låten. (Usch vad många svordomar jag har lust att slänga med i varje mening)
Kontinuelig träning så att låten sitter och man kan iaf melodin. För kan man det så går det ju att hänga med någorlunda. När jag skulle sjunga igår så kände jag, jag vet ju inte ens vilken nästa ton är... *åh*
Jag blir så arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0