Friday...

Idag har jag haft jäättetråkigt!

Jag har istort sett bara väntat på att det ska bli lördag så jag får åka till Göteborg och krama på Sara...
Jag har ju försökt anstränga mej och städa lite, men det har gått sådär. Sen har jag målat lite porslinsfigurer men det tröttnade jag på oxå. Men något som jag har gjort idag, och som jag gjorde bra, var att jag gjorde hemlagat potatismos :) Det var gott.

Nu sitter jag mest och väntar på att tvätten ska bli färdig så jag kan gå och lägga mej... Jag ska gå upp tidigt i morgon för bussen går 8:00 prick. Så för att hinna göra mej vacker, eller vackrare ;), så ska jag gå upp 6 hade jag tänkt mej. Och då behöver man sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0