Grrr...

Den här dagen börjar ju bra.

Sitter och är lite små irriterad över att jag nu måste lära mej en låt på 3 timmar som jag sen ska sjunga... okej. Inte kul alls. Men det är väl bar att gilla läget. Får se till att jag inte hamnar i samma situation igen. Men jag är irriterad iaf.

Nej, nu får jag släppa det!

*andas lugnt*


Annars så är det ganska bra just nu. Hade ju miniorer igår, det var väldigt roligt! I Tidaholm finns det en närradio som vi har spelat in ett program till. Jag och den andra ledaren fick spela in lite prator igår. Ska bli minst sagt underhållande att höra det programmet senare... *ler*

Usch, jag hatar att vara irriterad. Det är inte bara att jag måste sjunga, utan massa andra småsaker. Det är tur att jag ska åka till Karin i helgen. Hoppas att saker och ting kan släppa lite då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0