Life goes on...

Ja då var det måndag igen och jag har tagit mej i genom den här helgen med.

Jag är faktikst ganska trött efter helgens bravader. Både fysiskt och psykiskt. Jag har tagit ledigt från onsdag lunch till fredag för att åka hem och krama på alla. Jag har så stort behov av det när döden har knackat på dörren. Jag måste få åka hem och krama alla och säga till dom hur mycket jag tycker om dom, för vem vet vem som försvinner nästa gång.

Imorgon ska jag iaf åka till Borås med några barngrupper. Vi ska gå på Navet, någon sorts pröva-knasiga-saker ställe, och sen ska vi gå på bio. Sen är det torgcafé på onsdag och sen åker jag hem.

Nej, nu ska jag kolla min tvätt och gå och lägga mej.

Puss på er alla! Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0