Måndag igen / Tacos igen / Göteborg igen

Då har ännu en helg passerat och även denna helgen åkte jag till Göteborg. Jag känner att jag upprepar mej ganska mycket ;)

Sara åkte nämligen till Göteborg nu i helgen för att hälsa på en vän och då passade jag på att hälsa på henne med. Vi hade väldigt kul! Vi tog svängen förbi Världskulturmuseet vid Korsvägen. Det är nog mitt favoritmuseum.
Sen åkte vi ut till Sannegårdshamnen och hälsade på Gabriel och Kerstin samt hämtade mitt paraply och min vandringsstav som jag glömde där förra gången jag hälsa på dom. Vi blev bjudna på te och satt och pratade lite. 
Sen begav jag och Sara oss ut till Biskopsgården och hälsade på Elias. Det var roligt att se honom och att umgås med honom mer än 30 minuter som det blev förra gången... fast det var ju mitt fel att det blev så kort tid.
Sen åkte jag hem och klockan 02:55 var jag i Tidaholm. :)

Söndagen spenderade jag med konfirmandassistenterna. Vi anordnade en liten grej för dem där de skulle få leka lite med varandra och ha det trevligt. Väldigt mysigt. Fick trerättersmiddag och grejer. Kan säga att Blåbärssmulpaj med marsmallows är väldigt gott :)

Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade i helgen. Men jag ska vara med på miniorerna i eftermiddag. Där ska vi äta tacos, precis som vi gjorde på juniorerna förra veckan. Gratis mat är gott *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0