Fredag med Karin

Har min Karin på besök i helgen. Även hennes hund Isak är med och det är så kul att ha dom här :D

Idag har vi gått en väldigt lång promenad längst med ringleden. Sen slappade vi lite och pratade om allt vi har gjort under den senaste tiden. Efter lunch gick jag och Karin till Återbruket, en second hand, och där tog det tid vill jag lova. Med mej hem fick jag fem dukar, en bricka, två grytunderlägg, en plast burk (som man använder när man gör redning till såser och behöver skaka mjölet och vätskan) samt en sockerkaksform. Karin fick oxå med sej massor. Men vi var ganska billiga i drift iaf ;)

Men när vi gick ut i morse för att gå promenaden runt ringleden så stötte vi på en *piiip* brevbärare utanför dörren. När han såg oss frågade han, ganska oartigt, Vad gör ni? Eh, går ut med hunden svarade vi. Och sen sa han något om att man inte fick ha hundar i det här huset. Och jag sa att jag bor här och jag borde ju veta om det. Men han var jätteotrevlig och jag tyckte att han verkligen inte hade något att göra med det överhuvudtaget... usch vad arg jag blev!
Jag fattae verkligen inte varför han hoppade på oss så. *mummel*

Jaja, nu ska jag iaf färga Karins hår. Sen ska vi nog lägga ossför att vila och titta på film :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0