Hemma igen

Ja då var man hemma i Sverige igen då.
Jag kom egentligen i måndagskväll men jag har inte hunnit skriva något.
Det har varit helt fantastiskt att vara i Taizé. Jag gick ju in i tystnad på måndag vid lunchtid så jag har haft massor av tid till att tänka. Och det har varit väldigt skönt.

Idag drar allt igång igen. Jag ska ha möte med Lena nu klockan 10 och sen rullar allt på igen som vanligt.
Usch... jag har lite ont i huvudet. Det skulle vara så typiskt om jag blev sjuk nu. Alla andra hade varit sjuka under tiden i Taizè men jag hade klarat mej. Men så klart kommer jag bli sjuk nu... och Karin som kommer på torsdag oxå... jag hoppas att jag kommer lyckas hålla mej någorlunda pigg tills dess iaf :)

Nej. Nu blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0