Sjuk, igen och igen och igen

Nu börjar jag bli trött på det här!!!


Jag har verkligen tappat räkningen för längesen över hur många gånger jag har varit sjuk sen i somras. Jag förstår verkligen inte varför alla, och då menar jag alla, förkyldningsbakterier måste ge sej på mej. Och som om den inte vore nog med förkyldning, nu har min kropp bestämt sej för att vara jobbig med. Mina axlar, som i vanliga fall inte alls är roliga, har blivit värre. Och mitt högra ben gör ordentligt ont.
Det verkar som om jag får knarka Echinagard och Zonkräm en tid fram över...
Har fått receptet på ett avkok med citron och ingerfära med som jag ska pröva, det kan ju inte skada menar jag.
Sen känner jag att jag inte kan vara hemma fråån jobbet heller. Jag har varit borta alldeles för mycket. Visst, som volontär ska grupperna man är med i inte vara beroende av en. Men ibland kan det ju inte hjälpas att man behövs.

Nej, nu blir det en ordentlig snyting och frukost efter det....

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0