Torsdag

Snacka om att jag har haft en packad dag.


Började klockan 8:00 med storsamling. Alla som arbetar i hela pastoratet kommer till Kyrkans hus och har möte... sen var det planeringsmöte, konfirmander och föräldramöte för konfirmandföräldrarna. 8-19:30, ganska bra va ;)

Känner mej ganska sliten nu. Det blir nog en tidig kväll ikväll med. Igår la jag mej 20:00 och det var så skönt!Jag längtar så till Taizé. Jag har planer på att avlägga någon form av tysthetslöfte. Pratade med Richard om det igår och han sa att man kunde göra det för två dagar, och jag tror jag behöver det. Bara sitta och vara introvert, bara fokusera på mej. Det låter väldigt trevligt. Sen har jag bara väntat på ett tillfälle att få läsa mer i bibeln men tiden har inte funnits, så jag tänkte passa på att göra det med under mina två tysta dagar. Bara läsa, reflektera, skriva... visst låter det skönt?!?!

Jag ska nog ta med mej en bok av John Ajvide Lindqvist också. Fick låna en av syster yster när jag var hemma förra helgen. Får se hur mycket jag får med mej... 15 kg är det ju som gäller. Kan bli marigt...


Nej. Dusch och sen säng tror jag låter som en bra plan för kvällen.


Puss

     / Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0