Sjuk

Alltså, jag börjar på att bli riktigt trött på att vara sjuk hela tiden.
Idag är jag hemma för jag orkar inte. Jag har jätteont i halsen och när jag pratar har jag världens wiskeyröst... Syrran kommenterade det igår när vi pratade på telefon.
Det som är det värsta med allt är att nu har luften gått ur mej. Jag planerade att nu efter jul så skulle jag börja prommenera igen och vada "duktig". Men för det första så pajjade jag foten och sen blir jag sjuk. Det känns verkligen som om någon är emot mej...

Jag ska åka hem i helgen för nästa helg ska jag åka till Taizé så jag måste hämta väska och sovsäck. Det ska bli kul att komma hem. Sara ska hem oxå så då får jag krama henne oxå.
Sen har ju mor och far skaffat en ny katt med som jag måste hälsa på ;)
En Trixie blev det den här gången.

Usch, jag tycker inte om januari. Jag blir alltid så nere och eftersom jag är sjuk så har jag massa tid att tänka över mitt liv, vilket aldrig brukar resultera i något bra. Just nu så har tanken om ensamhet fastnat i mitt huvud...

Nej, nu ska jag försöka ta tvätten en sväng. Jag måste hinna tvätta innan jag åker imorgon.

Puss och kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0