Full rull(e)

Puh!


Idag har jag haft full rulle hela eftermiddan. Det började med att Inga och jag satt och samtalade om livet, kärleken och döden. Inte riktigt så mycket men nästan ;)
Sen övade jag med Lasse inför Andrum i morgon, så är det nån som har vägarna förbi Tidaholm i morgon vid 11:30 snåret så gå in i kyrkan så får nu höra mej sjunga :D
När jag var färdig med övandet så var det dags för juniorer och vi skulle bowla!!! Jag blev jätteglad när jag hörde det för jag har velat bowla jättelänge men inte haft nån att bowla med tyvärr. Men nu fick jag bowla med "mina" barn, så jag var nöjd och glad efter det.
Sen skjutsade Jerry (hjälpledaren) men tillbaka till Kyrkans Hus och så kastade jag mej in i Ungdomsgruppen. Idag var det Forum Tidaholm, vilket betyder att någon intressant person kommer och berättar ngt. Idag var Torgny Wirén på besök och berättade om alla hans berättelse. Det var spännande.
Ungdomsgruppen hade fått i uppdrag att förbereda lite sånger så vi övade på dom innan allt började. Det var en trevlig stund och sjungandet gick jättebra. Efteråt begav vi oss ner i källar'n för att umgås bara ungdomsgruppen och även för att berätta för våra konfaassistenter vad som skulle göras på lägret till helgen. Under tiden så smet några iväg och förberedde tårta, för Peter har ju som sagt fyllt år. Så jag har ätit tårta igen! Men jag äter i måttliga mängder, tro mej. Tårta varje dag... det är inte bra

Men nu ska jag iaf få sova. Det ska bli skönt. I morgon ska jag beställa nya gitarrsträngar och en stämapparat. Jag påpekade att några av gitarrerna behöver nua strängar och så frågade Peter om jag kunde fixa det, och om jag kunde fixa en stämapparat samtidigt. Så jag tänkte jag skulle fixa det i morgon med en gång.

Nej sömn var det.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0