Jag blundar i solens sken

Idag skiner solen, och jag är så glad för det! Jag tog mej en liten promenad till biblioteket efter lunchen för att lämna tillbaka en bok, och när jag kom ut så strålade solen. :D
Jag kan inte låta bli att bli glad och upprymd!

Hur lever livet annars då?
Jo tack bra. Eller, allt känns bra i alla fall. Jag tror det är solen som gör det.
För tillfället är det lite tomt i huset för min granne flyttade ut igår. Så inga fotsteg hörs genom taket... och inga konstiga ljud när kökbordet rasar *skrattar*
Nej, men det känns ganska konstigt. Det är ofattbart vad fort man vänjer sej vid att ha en annan människa i närheten. Bara att veta att om det skulle hända något, som till exempel att jag låser mej ute, så kan jag gå till grannen, ta en kopp te och tjöta lite i väntan på låssmeden.
Jaja, det är väl bara att vänja sej.

*skrattar*
När jag vara på biblioteket förut idag så lämnade jag ju tillbaka en bok... men jag fick 4 med mej hem.., det var inte riktigt meningen, men så fick det bli. Nu ska här läsas!
Men inte just nu, för nu ska det jobbas!

Kram / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0