Lägerhelg och Ledig måndag

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt!

Helgen spenderade jag med mina konfirmander på Tallnäs stiftsgård strax söder om Jönköping. Vi hade en fantastisk helg. Temat för helgen var sex, samlevnad och kärlek, och snacka om att det har varit massor av kärlek :D

När vi hade morgonbön på lördagmorgonen så blev vi tilldelade en hemlig vän som vi skulle vara extra snälla mot resten av lägret. Det var fantastiskt... iaf mellan ledarna och assistenterna så blommade kärleken och snälla gester. Själv fick jag massor av kramar, juice och ett väldigt sött brev som jag kommer spara. Just nu ligger det i min bibel och varje gång jag mår kasst, då kommer jag ta fram det och läsa och känna att jag är nog bra fantastisk iaf! :D

Jag har endel sådana brev sparade, undanstoppade på olika ställen. Det är så skönt att läsa vad folk har skrivit om mej, att jag är söt, fin, en bra sångerska och allt annat. Det värmer långt in i själen kan jag säga!


Annars så pratade massor och vi var även en sväng till Boda Borg i Sävsjö och löste uppgifter. Jag har lite ont i kroppen efter det men det är skönt att känna att jag verkligen har slitit! :)


Idag har jag som sagt varit ledig. Det har varit så underbart att få andas lite. Jag har diskat lite och grejat. Jag har även handlat till lunchen i morgon. Varje tisdag så äter arbetslaget ihop och i morgon är det min tur att laga mat. Jag hade planerat att göra efterrätt, men när jag hämtade pengar till handlingen så var det en liten fågel som viskade i mitt öra att det var några andra som redan hade planerat efterrätt... för det är ju någon som fyller år i morgon *visslar*
Det ska bli spännande i morgon tycker jag. Jag vet ju hur arbetslaget har firat folk tidigare, så jag väntar mej allt och inget faktiskt.

Nu ska jag planera en andakt tills i morgon, något om kärlek blir det iaf ;)

Kärlek till alla!
                      // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0