Morgon

Ja, då var jag 23 år då... eller egentligen inte riktigt än för jag är född 13:41, men iaf ;)

I morse väcktes jag av en vacker födelsedagssång i telefonen! Karin, du är den finaste!
Sen fick jag ett meddelande från min mor och far + katterna ;)

Det enda lite tråkiga är att det är snö ute... jag vill ju ha vår...
Men solen skiner i alla fall så jag är glad ändå.

Klockan 9 börjar jag jobba, ska följa med Petra till skolan, jag har för mej att det är högstadiet på tisdagar Sen kommer nog dagen rulla på ganska fort. Tisdagar är faktiskt dagar som jag tycker lite extra mycket om :D

Rapport om grattishälsningar och busstreck kommer sen ;)

Kram

        / Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0