Påminnelse

Ibland är det bra att bli påminnd om varför man inte gör vissa saker, som att gå på krogen.
Det blev ju lite ändrade planer igår eftersom det inte blev nått kalas. Linde och Markus skulle komma förbi och dricka te, men efter inte allt för mycket tänkande så blev det Bryggeriet i Tidaholm istället.
Det var ju trevligt ett tag, men sen kom jag på varför jag inte går på krogen. Massa fulla människor och häg ljudnivå. Plus att igår så spelade ett coverband där och jag skulle inte säga att de var bra, tvärt om. Iaf så visste de inte hur man ställer in ljudet så hela lokalen bara dånade... Vi beslöt oss då för att gå hem. Men jag är inte ledsen för det, jag hade faktiskt ganska trevligt ändå :)

Men nu kommer jag definitivt inte gå på krogen på ett bra tag....
Tinnitusljud i örat pågrund av för hög ljudnivå, det är inte värt det.
Bättre att sitta hemma med musik på lagom nivå och kunna prata istället!

Nej nu ska jag slänga på men lite smink och gå till kyrkan. Jag är med i Gudstjänstgruppen idag, så jag måste gå lite tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0