Pepp!

Fredag, och idag är det läger som gäller :)
Jag är jättepepp på det och jag hoppas verkligen att det blir kul. Vi ska till en gård som heter Munkaskog. JAg har aldrig varit där så det kan bli spännande. Jag hoppas för Guds skull att det iaf finns ett piano, som är stämt med. Annars kan det blir spännande med musiken *skrattar* Jag är ju inte precis världsbäst på gitarr menar jag. Hm, typ 4 kanske 5 ackord kan jag *skrattar*

Det enda som drar ner mitt humör idag är att Telias mobila nät inte tycker om min dator. Jag köpte ju en LG i början på december och igår ville den inte koppla upp. Så jag ringde Telia och när jag sa mitt problem så sa killen att dom hade ett problem med LG datorerna och att det var flera som ringt. De höll på att felsöka och visste inte när det skulle vara klart. Så nu sitter jag på jobbet för att kunna vara social ;)
Egentligen borde jag inte knorra så mycket för innan jag skaffade min dator så fick jag ju sitta här hela tiden. Det är fantastiskt vad fort man vänjer sej vid saker och ting.

Nu har jag en lite uppmaning till alla som läser min blogg. Jag är ju lite nyfiken på vilka ni är och vad ni tycker om tänker om livet. Det vore roligt om ni nångång då och då lämnade en kommentar på det jag skriver. Så jag delvis får stilla min nyfikenhet och även kan få lite respons och nya tankar att bolla runt i min hjärna :D

Nu ska jag gå och öva på Taizé låtarna som jag och Steffen ska ha på våran andakt ikväll. Kan vara bra om jag är säker på dom så att jag inte tappar bort mej allt för ofta.
Sen ska jag ju packa ihop lite övernattningsgrejer. Det är ju bara en natt så det behövs ju inte mycket.

Puss på er!
                 // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0