*puh* - Vilken dag! :)

Jag hade en helt fantastisk dag igår. Jag spenderade helgen hemma i Mangskog och igår så åkte jag hem. Jag kände att nu var det dags att ta tag i mitt liv igen. Jag gör det ibland ;)
Iaf, 11 var jag hemma och då satt jag länge och väntade på att internetanmälan via studera.nu skulle öppna. Klockan 13 så loggade jag in och nu är jag anmäld till Religion och Historia på Linköpings Universitet. Nu ska jag bara få tummen ur och skicka in mina betyg, men det har jag bestämt mej för att göra idag annars blir det inte gjort.

Efter att jag gjort det så gick jag till badhuset och simmade. Kände när jag satt på bussen hem och passerade flera badhus att det kunde vara skönt att simma lite, så 1000 meter blev det. Jag trodde faktiskt att jag skulle ha mer ont idag än vad jag har ;) Jag hade lite ont i ena handleden när jag vaknade men det har gått över nu.

Sen när jag kom hem gick jag och handlade upp mina sista kronor och när jag kom hem så satte jag igång och baka :D
Jag hade fått receptet på mormors kaka, inte kaka som i kaka utan kaka som i brödkaka, och jag var jättesugen på att baka dom. Så några timmar senare hade jag 10 brödkakor... mmmm..... :D
Det är jättebra för nu har jag bröd för iaf en månad *ler*
Sen hade jag planerat att göra färsbiffar oxå, men jag blev lite trött efter bakandet så det fick vänta. Tror jag får göra det i morgon.

Det känns så skönt, jag har massor av energi igen. Så dagen kommer nog gå fort :), hoppas jag iaf.
När jag vaknade i morse så sken solen med, det kan ju inte blir bättre! Jag ska ta mej en lunchpromenad tror jag. Det gäller att passa på när solen väl är framme och det inte är massa slask överallt. Nu vill jag bara ha vår!

En timme kvar tills jag börjar... hm... ja, jag lär väl kunna sysselsätta mej med nått iaf ;)

Ha en fantastisk och solig dag!
                                                // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0