Pust, stön och stånk

Vilken dag jag har haft! Full rulle från klockan 8 till 19:30... knappt att jag han med lunchen, men jag lyckades iaf. Det som gjorde att all min tid försvann var mest familjebuffén. Jag skulle ordna priser till lotteriet och gåvor till de som lagade maten. Sen skulle jag hinna gå på möten och ha mina konfirmander. Men jag lyckades, allt ordnade sej faktiskt. Och jag lyckades till och med ha en fin andakt om varför Jesus dog på korset. Jag berättade liknelsen som jag hörde i Taizé om fotbollsmatchen. Den verkade gå hem så jag ska nog köra den på måndag med då jag har sommarkonfirmander.

Nu när jag kom hem så satte jag mej på soffan och ringde Macce. Det var kul att prata med honom, det var längesen nu. Och som alltid så pratade vi länge... :P
Det är så med vissa människor, jag kan prata hur länge som helst.

Nu ska jag nog sova... jag kanske ska titta på Heroes innan, jag får se. Jag har ganska mycket att hinna med i morgon så jag borde sova. Oj, min mage kurrar. Jag kanske ska äta något lite så jag inte vaknar jättehungrig i morgon bitti, det är aldrig roligt.

Nattinatt
             // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0