Ropen skalla, tårta åt alla!!!

*suck*
Jag blir så irriterad på vädret. Nu snöar det... helt sjukt. Men jag upptäckte att The New Amsterdams låt Wears so thin passade ganska bra till snö... *Jenny är knäpp*

Jaja. Idag är jag ledig, det är skönt. Sitter på nätet och pratar med folk. Borde städa lite.
Jag fick ett samtal från min handledare tidigare om att de skulle gå hem till Peter och gratta honom på 30 årsdagen, så jag hängde på. Med massor av ballonger och ett presentkort i TV storlek vandrade vi över torget och när vi började närma oss så började vi ropa "Ropen skalla, tårta åt alla!!". Det var kul :)
Vi blev insläppta och vi fick faktiskt till och med tårta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0