Skrik och Panik!!!

*skrattar*

Rubriken sammanfattar min dag ganska bra faktiskt. Jag har ju konfirmander på torsdagar, och idag var båda prästerna som jag har konfirmander med sjuka. Så det var bara att ta sej i kragen, panika lite och sen göra det. Men lektionen blev väldigt bra faktiskt. Tycker iaf jag ;)
Vi pratade Trosbekännelsen, som ju då¨inte handlar om trosor utan vad kristna tror på ;P

Men sen har ju mitt internet varit nere i en vecka, och igår kväll ringde jag till Telia och svor lite över dom och idag har jag fått väldigt bra hjälp från LG. Dom kan sina saker iaf. Killen på Telia sa att han inte kunde göra nått förutom att ge mej två dns servernummer.... som det visade sej att jag inte ens behövde i slutändan.... Köp inte mobilt bredband från Telia säger jag bara..... *grrr*
Men nu är det uppe igen så nu kan jag sitta på internet hur mycket jag vill, både på ont och gott :P

Usch, det snöar ute och blir massa slask igen. Kan det inte ge sej någongång?!?!?

Iaf, i morgon ska jag åka hem till mor, far och katterna :D
Mamma möter mej i Karlstad sen ska vi ta en shopping tur. Dags att förnya garderoben lite.
Sen ska vi åka till farmor och äta våfflor. Hon fick ett nytt våffeljärn i födelsedagspresent så man måste ju prova det :P

Lite vätska och tvn tror jag det blir nu. Jag ska tvätta jeans med men det kan vänta lite.

Puss / Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0