Tlööött....

Nu är jag helt slut! Hela dagen har bara rullat på, men det har varit en trevlig dag iaf ;)

Jag var med Petra till högstadieskolan på Hökensås på morgonen, fast innan dess så pajjade jag min häl i dörren. Så jag fick ta några minuter på mej att halta upp för trappan (inte för att det gjorde jätteont utan mest för att undvika blodfläckar) samt plåstra om hälen med Jesus-plåster.
Timmen på skolan gick fort, och sen åkte jag på en bananskal in i ett klassrum där Petra och Richard hade bibeläventyret. Det var skojigt :)

Efter lunch så hjälpte jag Agneta, kyrkoherden, med att handla och laga soppa till 90 personer. I morgon ska vi ha familjebuffé och det blir soppa och pannkaka. Agneta och jag funderade länge över hur Peter och Richard ska göra för att kunna steka pannkakor till 90... men vi kom framtill att det inte var våran huvudvärk. ;)
Jag blev i alla fall hembjuden ill Agneta på våfflor och jag tackade ja. Men innan våfflorna så hade jag seniorgruppen och där pratade vi familj. Det var mysigt. Vi fick alla rita vår familj och berätta lite om vilka våra familjer består av osv.
Vi fick även framåt slutet skriva lappar till alla, eller så här gjorde vi. Petra gjorde iordning muggar med våra namn på, sen fick vi alla skriva lappar med snälla saker på till varje person och lägga i den personens mugg. Jag kom på nu att jag inte har tittat i min mugg än, jag ska nog göra det :)

Vi slutade vid 18 och då åkte jag med Agneta ut till Ekedalen där hon bor. Där ute var Ida hemma och efter några minuter så kom Linde, Markus och Otto. Så det blev våfflor, prat, dans... jag allt som gör en kväll lyckad ;)
Otto är väldigt duktig på att dansa kan jag säga *ler*. Jag är inte såker på hur gammal han är men han är inte ett år än iaf.

Nu så sitter jag i soffan och funderar på att sova. Jag ska ju kolla mina lappar från seniorgruppen först, men sen blir det nog sängen. Jag är ganska sliten.

God natt!
Dröm sött.
Dröm om småkryp du mött.... ;)

                                // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0